ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.

В.О.Сухомлинський

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

                    ШКІЛЬНИЙ ЯРМАРОК ДО ДНЯ МАТЕРІ



☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝




ВИХОВНА РОБОТА З УЧНЯМИ З ООП


---------------------------------------------------------------------------------------

Спільними для всіх визначень інклюзивної освіти є такі положення:
1)    В основі інклюзивної освіти – підхід, що базується на дотриманні права на освіту для всіх дітей, у тому числі для дітей із соціально вразливих груп ( дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей – сиріт тощо).
2)    Позитивне сприйняття багатоманітності – сприйняття індивідуальних відмінностей учнів як корисного ресурсу, а не проблеми.
3)    Максимально значуща участь в освітньому процесі, а не тільки фізична присутність у класі.
4)    Виявлення й усунення барєрів (фізичних, інформаційних і негативного ставлення).
             Інклюзія передбачає присутність, участь та досягнення. «Присутність» в цьому контексті розглядається як надання можливості навчатися в загальноосвітньому навчальному закладі та пристосування, необхідні для цього; «участь» розглядається як позитивний досвід, який набуває учень у процесі навчання, та врахування ставлення учня до самого себе в цьому процесі; «досягнення» розглядається як комплексний результат навчання упродовж навчального року, а не лише результати тестів та екзаменів. 
         В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. 
Потрібен новий погляд на навчальну діяльність
 .
      
Природа і механізм навчальної діяльності ще до кінця не вивчені. В останні десятиліття було здійснено багато реформ у навчанні. Нині у наукових колах та серед педагогів практиків продовжуються дискусія про те, що таке навчання, і як найкраще його організувати.
 Отож, наше з вами завдання допомогти дітям з особливими освітніми потребами і пам’ятати :
 «Всі діти, як троянди, розквітають у найбільш сприятливий для них час». Дитина не може не вчитися. Важливо навчатися тому, що необхідно для задоволення потреб розвитку. Мається на увазі істинна потреба, а не нав’язана. Не останнє значення має належним чином організоване навчальне середовище із широким вибором можливостей для навчання.






 Масляна – це одне з найулюбленіших свят Київської Русі. Припадає воно на останній тиждень перед початком Великого посту. У ці дні пригощали один одного смачними млинцями, варениками. Грали у веселі ігри, співали, жартували. Домашня масляна – сімейний символ Масниці, на відміну від традиційного опудала з соломи, вбраного в жіночий одяг, не спалюваласяв Прощену неділю, а зберігалася весь рік, виконуючи роль сильного оберега житла, притягувала у сім'ю здоров'я і достаток. Українські майстрині виготовляли таку ляльку для закликання сонця, весни і врожаю.
В основі Мотанки – захисний елемент – хрест з березових кілків. Найголовніші деталі її – пишність і святковість, адже повні жінки вважалися більш здоровими і трудящими. Використання матеріалів червоних, жовтих, помаранчевих відтінків є символічним закликом сонця; різнокольорові стрічки на руках – це добрі побажання.
Кожна з майстринь виготовила власний святковий оберіг, забравши додому позитивні емоції й чудові передчуття весни.  6-А клас  на уроках трудового навчання займався 
виготовленням  чудових Мотанок.







08.02.2017 у КЗ «ЗОІППО» ЗОР відбувся обласний семінар з проблеми «Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами». Керівник семінару -  старший викладач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Волошина Т.А.
     Велике спасибі хочеться сказати асистенту вчителя КЗ «СЗШ-І «Джерело» ЗОР Аушеву С.П. та психологу закладу Обуховій Н.О. за допомогу в  теоретичному і в практичному аспектах.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





В четвер ( 02.02.2017 року) відбувся брейн -ринг з історії в інклюзивному 6-А класі на тему: Давня Греція

_____________________________________________________________________



Звіт асистента вчителя за І семестр 2016-2017 н.р.
Презентація звіту асистента вчителя





_____________________________________________
НОВИЙ РІК


Танці водяного

Волик Діана




Хоровод 6-А класу

                          ________________________________________
Листопад 2016р. відкритий урок для вчителів НВК  6-А клас (інклюзивний клас) з російської мови "Правописание корней с чередованием" з використанням Інтернет-ресурсів: Learning Apps ( інтерактивні вправи "Чередование корней -кас-,-кос-", "Орфография", "Правописание корней -раст-, ращ-,-рос-") та ін. та роботою з інтерактивним диктантом програми Gramota.






26.10.2016 року пед.рада в Кушугумському НВК "Інтелект"











Про організацію

ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ІНДЕКС ІНКЛЮЗІЇ

АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар