Знедолена природою дитина не повинна
знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої
дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
В.О.Сухомлинський
ШКІЛЬНИЙ ЯРМАРОК ДО ДНЯ МАТЕРІ
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
ВИХОВНА РОБОТА З УЧНЯМИ З ООП
---------------------------------------------------------------------------------------
Спільними для всіх визначень інклюзивної освіти є такі положення:
1)
В
основі інклюзивної освіти – підхід, що базується на дотриманні права на освіту
для всіх дітей, у тому числі для дітей із соціально вразливих груп ( дітей з
особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей – сиріт тощо).
2)
Позитивне
сприйняття багатоманітності – сприйняття індивідуальних відмінностей учнів як
корисного ресурсу, а не проблеми.
3)
Максимально
значуща участь в освітньому процесі, а не тільки фізична присутність у класі.
4)
Виявлення
й усунення бар’єрів
(фізичних, інформаційних і негативного ставлення).
Інклюзія
передбачає присутність, участь та досягнення. «Присутність» в цьому контексті
розглядається як надання можливості навчатися в загальноосвітньому навчальному
закладі та пристосування, необхідні для цього; «участь» розглядається як
позитивний досвід, який набуває учень у процесі навчання, та врахування
ставлення учня до самого себе в цьому процесі; «досягнення» розглядається як
комплексний результат навчання упродовж навчального року, а не лише результати
тестів та екзаменів.
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
Потрібен новий погляд на навчальну діяльність .
Природа і механізм навчальної діяльності ще до кінця не вивчені. В останні десятиліття було здійснено багато реформ у навчанні. Нині у наукових колах та серед педагогів практиків продовжуються дискусія про те, що таке навчання, і як найкраще його організувати.
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
Потрібен новий погляд на навчальну діяльність .
Природа і механізм навчальної діяльності ще до кінця не вивчені. В останні десятиліття було здійснено багато реформ у навчанні. Нині у наукових колах та серед педагогів практиків продовжуються дискусія про те, що таке навчання, і як найкраще його організувати.
Отож, наше з вами завдання допомогти дітям з
особливими освітніми потребами і пам’ятати :
«Всі діти, як троянди, розквітають у найбільш сприятливий для них
час». Дитина не може не вчитися. Важливо навчатися тому, що необхідно для
задоволення потреб розвитку. Мається на увазі істинна потреба, а не
нав’язана. Не останнє значення має належним чином організоване навчальне
середовище із широким вибором можливостей для навчання.
Масляна – це одне з найулюбленіших свят Київської Русі. Припадає воно на останній тиждень перед початком Великого посту. У ці дні пригощали один одного смачними млинцями, варениками. Грали у веселі ігри, співали, жартували. Домашня масляна – сімейний символ Масниці, на відміну від традиційного опудала з соломи, вбраного в жіночий одяг, не спалювалася в Прощену неділю, а зберігалася весь рік, виконуючи роль сильного оберега житла, притягувала у сім'ю здоров'я і достаток. Українські майстрині виготовляли таку ляльку для закликання сонця, весни і врожаю.
В основі Мотанки – захисний елемент – хрест з березових кілків. Найголовніші деталі її – пишність і святковість, адже повні жінки вважалися більш здоровими і трудящими. Використання матеріалів червоних, жовтих, помаранчевих відтінків є символічним закликом сонця; різнокольорові стрічки на руках – це добрі побажання.
Кожна з майстринь виготовила власний святковий оберіг, забравши додому позитивні емоції й чудові передчуття весни. 6-А клас на уроках трудового навчання займався
виготовленням чудових Мотанок.
08.02.2017 у КЗ «ЗОІППО» ЗОР відбувся обласний семінар з проблеми «Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами». Керівник семінару - старший викладач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Волошина Т.А.
Велике спасибі хочеться сказати асистенту вчителя КЗ «СЗШ-І «Джерело» ЗОР Аушеву С.П. та психологу закладу Обуховій Н.О. за допомогу в теоретичному і в практичному аспектах.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В четвер ( 02.02.2017 року) відбувся брейн -ринг з історії в інклюзивному 6-А класі на тему: Давня Греція
_____________________________________________________________________
Звіт асистента вчителя за І семестр 2016-2017 н.р.
Презентація звіту асистента вчителя
_____________________________________________
НОВИЙ РІК
Презентація звіту асистента вчителя
_____________________________________________
НОВИЙ РІК
Танці водяного |
Волик Діана |
Хоровод 6-А класу |
________________________________________
Листопад 2016р. відкритий
урок для вчителів НВК 6-А клас (інклюзивний клас) з російської мови
"Правописание корней с чередованием" з використанням
Інтернет-ресурсів: Learning Apps ( інтерактивні вправи "Чередование корней
-кас-,-кос-", "Орфография", "Правописание корней -раст-,
ращ-,-рос-") та ін. та роботою з інтерактивним диктантом програми Gramota.
26.10.2016 року пед.рада в Кушугумському НВК "Інтелект"
Про організацію
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
ІНДЕКС ІНКЛЮЗІЇ
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар